Sympatyczny mail… :)

Otrzymałam dzisiaj bardzo miłego maila!

Witam! 
Napiszę krótko gratulując pomysłu i strony na FB. 
Ja mieszkający na Dolnym Śląsku tak zwany „lokalny patriota” nie tolerowałem nic poza moją małą ojczyzną  
aż pewnego dnia dzięki znajomej z Pruszcza Gdańskiego odkryłem i polubiłem „Kochamy Żuławy” 
Proszę sobie wyobrazić jakie było moje zdziwienie gdy okazało się, że tam też jest pięknie.
Strona Super! Informacji multum! a przede wszystkim zdjęcia ! Już wiele o Żuławach wiem,a wiosną tam właśnie skieruję swoje opony  ! 
Pozdrawiam i gratuluję raz jeszcze !!! 
P.S Zapraszam oczywiście na Dolny Śląsk „

Andrzej Kot

 

Takie opinie dodają mi skrzydeł, pokazują, że robię coś słusznego i motywują do dalszego działania. 🙂

Skomentuj

