Rozmowa przy mikrofonie

IMG_6750

Fot. Maciej Marczewski – Ruszaj w Drogę

„Marzenia się spełniają” – tak niektórzy powiadają :). Tak też mówi Maciek Marczewski, który wraz z żoną Kasią, prowadzi blog „Ruszaj w Drogę„. Maciek, kiedyś, dawno temu, wymarzył sobie, że chciałby wystąpić na antenie swojej ulubionej radiostacji – Radia Gdańsk. Mógłby on prowadzić szkolenia motywacyjne, gdyż jego marzenie faktycznie się spełniło. Wystąpił, wraz z Kasią i Panem Stanisławem Sikorą (Prezes gdańskiego PTTK) w Radiu Gdańsk w maju 2014 roku. Audycja poświęcona była Kaszubom oraz podróżowaniu po Polsce (czyli to co Kasia i Maciek lubią robić najbardziej). Marzenie zaliczone, można odhaczyć. Ale moment! Okazało się, że jest ciąg dalszy. Małżeństwo Marczewskich z Ruszaj w Drogę ponownie zostało zaproszone do Radia Gdańsk! Niektórzy to wyrabiają 200% normy marzeniowej ;).

10433201_460414137394507_8535336981859627437_nTematami czerwcowego programu „Nie śpij, zwiedzaj z Radiem Gdańsk” były: podziemna Polska (wielka fascynacja Maćka, do której przekonuje Kasię) oraz… właśnie Żuławy! I mimo iż nigdy nawet nie marzyłam o wystąpieniu w radiu, to miałam ogromną przyjemność (a przy tym wielki stres) opowiadać o regionie, który sobie ukochałam, na antenie Radia Gdańsk, u boku Kasi i Maćka. O stresie zapomniałam szybko, gdyż myśli me zaprzątał jeden problem: „jak zdążyć opowiedzieć o całych Żuławach?” Oczywiście, było to niemożliwe – mamy zbyt fascynujący region! Przemyciłam tyle ile mi się tylko udało, czasem wymuszając pewne tematy 😉 a i tak lista miejsc, o których chciałam powiedzieć, a nie zdążyłam, jest dłuuuga! Skupiłam się na zadaniu tak mocno, że chyba nie byłam zbyt towarzyska, bo wszystkie tematy poza-antenowe, niedotyczące Żuław, najnormalniej olewałam i gdy ktoś coś do mnie mówił to przepraszałam, twierdząc, że nie mogę rozmawiać na ten temat bo wertuje notatki i plan na audycję żuławską ;). Moje skupienie rozbawiło wyluzowane towarzystwo ;). Beata Szewczyk, prowadząca program widziała też mój niedosyt i powiedziała, że jeszcze porozmawiamy o Żuławach – trzymam więc za słowo :).

IMG_6752

Fot. Maciej Marczewski – Ruszaj w Drogę

Tymczasem zapraszam Was to wysłuchania sobotniej audycji:

  • o Żuławach – kilka drobnych wpadek było w szczególności na początku (ach te Prusy Wschodnie;)) – stres swoje robi, ale pierwsze koty za płoty
  • o podziemnej Polsce (polecam – opowieści o wielkim podziemnym kompleksie Riese słuchałam z zapartym tchem!).



ZOBACZ TAKŻE

10735805_815236191862695_1173297921_nW radiu i na zlocie blogerów
„Kochamy Żuławy” ponownie pojawiły się na największym, najpopularniejszym ogólnopolskim zlocie blogerów. Blog Forum Gdańsk jak zawsze ma miejsce w … Gdańsku :), ale za każdym razem w innej, wyjątkowej lokalizacji. W tym roku ogromną atrakcją były nie tylko ciekawe prelekcje ale i TO MIEJSCE.
Blog Forum Gdańsk 2014 – 25-26.10.14 r.
https://kochamyzulawy.wordpress.com/2014/10/29/w-radiu-i-na-zlocie-blogerow/

 

3 thoughts on “Rozmowa przy mikrofonie

  1. Pingback: W radiu i na zlocie blogerów |

  2. Pingback: Podsumowanie roku 2014 |

  3. Pingback: (Nie)depresyjna pogadanka w radiu |

Skomentuj

