W radiu i na zlocie blogerów

10743660_815236001862714_1290793698_n

Taka sytuacja 😉 IKEA zrobiła blogerom niespodziankę 🙂

„Kochamy Żuławy” ponownie pojawiły się na największym, najpopularniejszym ogólnopolskim zlocie blogerów. Blog Forum Gdańsk jak zawsze ma miejsce w … Gdańsku :), ale za każdym razem w innej, wyjątkowej lokalizacji. W tym roku ogromną atrakcją były nie tylko ciekawe prelekcje ale i TO MIEJSCE.

Blog Forum Gdańsk 2014 – 25-26.10.14 r.


Teatr Szekspirowski
Tegoroczne Blog Forum Gdańsk odmieniło moje zdanie na temat teatru Szekspirowskiego. Owszem, z zewnątrz dalej wygląda jak wielki bunkier, ale wnętrze, a w szczególności główna sala, faktycznie robi wrażenie. A do tego ten otwierany dach, który nawiązuje do teatrów w przeszłości!

10735805_815236191862695_1173297921_nRadio Gdańsk
Cieszyłam się ogromnie, gdy kilka dni przed Blog Forum Gdańsk, zadzwoniła do mnie Beata Szewczyk z Radia Gdańsk i zaproponowała kolejny udział w audycji „Nie śpij, zwiedzaj z Radiem Gdańsk”, ale w wydaniu specjalnym, bo prosto z Blog Forum. Miało być o blogowaniu – było, troszkę 😉 zdecydowanie bardziej ciekawi mnie temat Żuław i na tym skupiła się większa część rozmowy. Zapraszam do audycji, którą nagrał Maciek z Ruszaj w Drogę. O Żuławach: od 37:10.

10752010_815236031862711_2131508730_n

W nagraniu również: Kasia i Maciek z Ruszaj w Drogę,  Magda i Tomasz Bogusz z bloga z2strony.pl (laureaci BFG 2014) oraz  Karol Nienartowicz.


– oczywiście, Fiszewo leży w Warmińsko-Mazurskim, ale myślami byłam już w Szaleńcu w Pomorskim stąd pomyłka z lokalizacją 😛 –


O zlocie blogerów

Był to mój drugi Blog Forum Gdańsk. Odnoszę wrażenie, że zeszłoroczny bardziej przypadł mi do gustu. W tym roku temat był owszem bardzo ciekawy, ale chyba zbyt wiele informacji było skierowanych tylko do tzw „vlogerów” czyli blogerów filmujących a nie piszących. Na tegorocznym BFG pojawiło się kilka arcyciekawych prezentacji i dyskusji:

  • „Budowanie marki osobistej premium” – Joanna Malinowska-Parzydło
  • „Być dobrym aktorem, czyli jak występować przed kamerą” – Jarosław Kuźniar
  • „W masce i bez maski? Rzecz o prywatności b(v)logera – Paweł Tkaczyk oraz paneliści
  • „Konieczność czy bullshit: warsztat dziennikarski w blogowaniu” – Magdalena i Sergiusz Pinkwartowie
  • „Zarabiający blog(…)” – Michał Szafrański

Niestety, spora cześć przekazu była skierowana tylko do vlogerów – o tym już wspomniałam – ale to co mnie faktycznie nudziło to wynurzenia vlogerów (na scenie) na temat ich osobistego życia. Może gdybym była psychofanką… no ale nie jestem i nie będę :P.


 

I na tym kończę krótką relację – wystarczy, tym bardziej, że inni uczestnicy w wyczerpujący sposób ujęli temat. 🙂

A jak było rok temu? Zobacz: https://kochamyzulawy.wordpress.com/2013/11/18/blog-doceniony/

Tegoroczna relacja Kasi i Maćka Marczewskich z Ruszaj w Drogę ->

http://www.ruszajwdroge.pl/2014/10/Blog-Forum-Gdansk-2014-mowic-to-za-malo.html#.VE_9kCKG-ls


Wyjechać?
Na tegorocznym Blog Forum Gdańsk miała mieć miejsce premiera nowiutkiego teledysku „Wyjechać” grupy „Extra”. Nie słyszałam  o nich wcześniej, premiera także, z jakiegoś ważnego powodu, nie odbyła się na BFG, ale kilka dni później klip pojawił się w sieci i…. SZALEŃSTWO! Jest to genialny kawałek, w który zdecydowanie warto wsłuchać się pierwszy, drugi…. dziesiąty… dwudziesty…. (…) raz! Tutaj każdy dźwięk jest dobrze przemyślany i wszystko pięknie współgra ze sobą. Rozkoszuje się każdym brzmieniem tej piosenki.
A klip? GENIALNY! Wszystko kręcone na jednym ujęciu, gdy wokalista biegnie za kamerą. Ogromne brawa!

 


ZOBACZ TAKŻE

IMG_6752Rozmowa przy mikrofonie
Tematami czerwcowego programu „Nie śpij, zwiedzaj z Radiem Gdańsk” były: podziemna Polska oraz… właśnie Żuławy! I mimo iż nigdy nawet nie marzyłam o wystąpieniu w radiu, to miałam ogromną przyjemność (a przy tym wielki stres) opowiadać o regionie, który sobie ukochałam, na antenie Radia Gdańsk, u boku Kasi i Maćka Marczewskich z Ruszaj w Drogę. O stresie zapomniałam szybko, gdyż myśli me zaprzątał jeden problem: „jak zdążyć opowiedzieć o całych Żuławach?”
https://kochamyzulawy.wordpress.com/2014/06/08/rozmowa-przy-mikrofonie/

Blog doceniony
„Aaaaaaaa!!!!” Tak! Taka była moja reakcja, gdy na gali wręczenia nagród Blog of Gdańsk 2013 wyróżniono mojego bloga. Weszłam na scenę i … za wiele nie pamiętam – w takim szoku byłam! Tym bardziej, że akurat ledwo wróciłam z łazienki, usiadłam na krześle i zaraz wyczytano moje nazwisko – prawie „się” przegapiłam. Byłam niesamowicie szczęśliwa a jednocześnie dumna, blada z trzęsącymi się nogami ;). Bardzo się ucieszyłam gdy wyróżniono także Kasię i Maćka z Ruszaj w Drogę – oni często pojawiają się na naszych wycieczkach żuławskich, a do tego wspierają KŻ, przygotowując relacje – także filmowe! Razem staliśmy na scenie, znowu obok siebie :).
https://kochamyzulawy.wordpress.com/2013/11/18/blog-doceniony/

jarek ellwartO Marcie Antoninie
Jestem z urodzenia Kaszubką, z zamieszkania Gdańszczanką a z wyboru Żuławianką – gorzej, jeśli wyprowadzę się z Gdańska…. formułka straci rym ;).
Czytelniku, jeśli jesteś ciekaw kto pisze tego bloga, jeśli zastanawiasz się jak rozpoczęła się moja przygoda z Żuławami i do jakich rozmiarów się rozwinęła – zapraszam Cię do lektury.
Od tego wpisu zapewne powinnam rozpocząć prowadzenie bloga… jednak, jak to powiadają, lepiej późno niż później, a poza tym teraz jest on znacznie bardziej świadomy.
https://kochamyzulawy.wordpress.com/2014/05/26/o-marcie-antoninie/


3 thoughts on “W radiu i na zlocie blogerów

  1. Pingback: Rozmowa przy mikrofonie |

  2. Pingback: Podsumowanie roku 2014 |

  3. Pingback: (Nie)depresyjna pogadanka w radiu |

Skomentuj

