Konkurs fotograficzny z żuławską rzeką/kanałem w tle :)

W styczniu na stronie „Kochamy Żuławy” na Facebooku, miał miejsce konkurs fotograficzny „Z żuławską rzeką/kanałem w tle”. Zadanie polegało na zastanowieniu się, która żuławska rzeka lub kanał są uczestnikowi konkursu najbliższe (dosłownie lub w przenośni),  zgłoszeniu zdjęcia jednego z tych cieków wodnych  i uzasadnieniu swego wyboru.

Do konkursu zgłosiło się 17 uczestników, a wśród nich wiele osób, które zaskoczyły jakością zgłoszeń. Sama nie umiałam podjąć decyzji, więc wytypowałam wieloosobowe, różnorodne jury. Na tyle różnorodne, że typy jurorów były często zupełnie inne, ale… dwóch autorów wiodło prym i to aż do samego końca. Tak trudnego wyboru to chyba dawno nie było…. A może nigdy?

Ostateczna decyzja zapadła: książkę Z wiślanej delty – Tczew, Gdańsk, Żuławy, Malbork – szkice z podróży 1856 od Wydawnictwa Oskar zdobył Andrzej Jaworski, a Michał Domagała otrzymał wyróżnienie jury.

Poniżej nagrodzone zdjęcia.

wyniki

Wszystkie zgłoszenia zobaczysz tutaj: kliknij 

One thought on “Konkurs fotograficzny z żuławską rzeką/kanałem w tle :)

  1. Pingback: Podsumowanie roku 2016 | Kochamy Żuławy

Skomentuj

