Blog doceniony

Emocje opadły a myśli są już zebrane – zapraszam więc do mojej relacji z Blog Forum Gdańsk 2013!

„Blog Forum Gdańsk to interdyscyplinarna konferencja dla blogerów, którzy spotykają się by porozmawiać o blogowaniu, motywacjach pchających ich do tego zajęcia i wartościach takich jak wolność słowa. ” – tyle ze strony organizatora. 😉

_____________________________________________________________________

Żuławy wyróżnione
„Aaaaaaaa!!!!” Tak! Taka była moja reakcja, gdy na gali wręczenia nagród Blog of Gdańsk 2013 wyróżniono mojego bloga.  Weszłam na scenę i … za wiele nie pamiętam – w takim szoku byłam! Tym bardziej, że akurat ledwo wróciłam z łazienki, usiadłam na krześle i zaraz wyczytano moje nazwisko – prawie „się” przegapiłam. Byłam niesamowicie szczęśliwa a jednocześnie dumna, blada z trzęsącymi się nogami ;). Bardzo się ucieszyłam gdy wyróżniono także Kasię i Maćka z Ruszaj w Drogę – oni często pojawiają się na naszych wycieczkach żuławskich, a do tego wspierają KŻ, przygotowując relacje – także filmowe! Razem staliśmy na scenie, znowu obok siebie :).

bfg na blogaDziękuję Wam za to, że jesteście, bo to dzięki Wam „Kochamy Żuławy” istnieją i dalej się rozwijają – swoją obecnością i współpracą działacie szalenie motywująco.

Tego wieczoru emocje były niesamowite, a przez adrenalinę nie czułam bólu głowy, który doskwierał mi pół dnia. Za to gdy wróciłam do domu uderzył ze zdwojoną siłą.

Nie mogę wyjść z podziwu!
Po wszystkim, na spokojnie przyjrzałam się obrazowi, który otrzymałam w ramach wyróżnienia. Rozpływam się nad pięknem pracy jaką wykonała Pani Magda Danaj (http://puppart.pl/).
Nie tylko kolory są cudne: błękit i zieleń no i róż. Zwróćcie uwagę na to w jaki sposób artystka ujęła tytuł bloga „Kochamy Żuławy”. Wisła, królowa polskich rzek, została przedstawiona jako powabna kobieta, której rozłożone ramiona zapraszają na żyzne i zielone żuławskie tereny. Same ramiona kobiety także są symboliczne – z jednej strony to Martwa Wisła a z drugiej, Szkarpawa. To właśnie na „szkarpawskiej” dłoni artystka namalowała bijące serce Żuław.
Obejrzałam inne prace wręczone tego dnia wyróżnionym i nagrodzonym. Nieskromnie powiem, że zdecydowanie Żuławy wyszły Pani Magdzie Danaj najpiękniej – ale zapewne przemawia przeze mnie subiektywizm ;).

Praca Pani Magdy Danaj

Praca Pani Magdy Danaj

Blog Forum Gdańsk moimi oczami
Te dwa dni zleciały nie wiem kiedy! Były poważne rozmowy, nawet o śmierci i o hospicjum – mocne uderzenie na sam początek. Były tematy wzruszające, pouczające, czasem bardzo ważne ale trudne do przyswojenia. Było także wesoło i sympatycznie. Moje obawy, że wejdę w stado wiecznie lansujących się i zakochanych w sobie blogerów (tutaj myślę o blogach modowych oczywiście) – nie spełniły się, w każdym razie nie do końca. Owszem było kilka sytuacji gdy widziałam jak te samorodne „vipy” obdarzają się dozgonną i bezgraniczną miłością do własnej osoby – ale takich osób było tylko kilka. I nawet wypowiedź rudowłosej blogerki modowej, która widać, że w głowie ma bardzo poukładane, niestety nie zmieniła mojego przekonania, gdyż to była tylko jedna postać pozytywna a wypowiedzi pozostałych powodowały u mnie załamania nerwowe, a minimum ochotę walenia głową w ścianę. 😉
To były jednak tylko nic nieznaczące epizody. Najważniejsze, że na Blog Forum Gdańsk 2013 bawiłam się bardzo dobrze, spotkałam tam wiele utalentowanych, inteligentnych osób i wyniosłam z tego wydarzenia wiele refleksji.  Wierzę, że wysoki poziom prelekcji utrzyma się w dalszym ciągu.

Uczestnicy BFG 2013 Fot. Blog Forum Gdańsk

Uczestnicy BFG 2013
Fot. Blog Forum Gdańsk

Blogi miejskie i krajoznawcze – łączcie się 😀
Na koniec mały apel! Jeszcze w trakcie BFG powstał na FB profil „Blogi miejskie i krajoznawcze”, założony w związku BFG 2013. Przyłączmy się do akcji, pokażmy, że istniejemy – mimo iż nasze inicjatywy są bardzo lokalne i często niszowe – to nasze blogi mają znaczenie i powinny być dostrzegane nie tylko w naszym otoczeniu ale także i na arenie krajowej.
https://www.facebook.com/blogimiejskie

_____________________________________________________________________

Dziękuję Jarkowi Marciuk, Blog Forum Gdańsk oraz Trojmiasto.pl za zgodę na publikację zdjęć.
Pełniejsza relacja z wydarzenia na http://rozrywka.trojmiasto.pl/Znamy-najlepsze-blogi-z-Gdanska-n74490.html#

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

8 thoughts on “Blog doceniony

  1. Pingback: Skutki Uboczne BFGdansk #motywacja #bfgdansk | A Listly List

  2. Pingback: Podsumowanie roku 2013 |

  3. Pingback: O Marcie Antoninie |

  4. Pingback: W radiu i na zlocie blogerów |

Dodaj komentarz